Selamat Datang Kepada Anda Semua

Seram Giler La - Merupakan Blog Himpunan Kisah Seram Dan Mistik Yang Benar-Benar Atau Tidak Sengaja Berlaku Di Sekeliling Kita. Sumber Koleksi Kisah Seram Dan Mistik Ini Dan Gambar-Gambar Yang Dikumpul Dari Sumber Internet Mahupun Email Yang Dihantar Kepada Saya . Tujuannya adalah untuk berkongsi pengalaman-pengalaman seram yang tak pernah kita lalui sepanjang hidup kita.. Keseraman Bermula Hanya Di Sini

Halaman

Sabtu, 22 Jun 2013

Mengandung Anak Jin??? (Kisah Seram)

Mengandung Anak Jin??? (Kisah Seram) | Saya telah menemani seorang rakan pergi berjumpa dengan seorang pakar. Pakar ini memberitahu yang rakan saya ni telah hamil 7 bulan! Pada hakikatnya rakan saya ni belum berumahtangga lagi. Dia telah dihamili oleh jin tua yang telah dihantar oleh seseorang. Waktu rawatan itu, saya melihat perutnya bergerak2 ibarat ada bayi. Rakan saya meraung kesakitan dengan air matanya mencurah-curah tapi dia melawan dengan membaca surah-surah Al-Qur'an.

Alhamdulillah pakar itu dapat mengeluarkan jin itu dan membunuh bayi sekali. Pakar itu memberitahu sekarang baru dapat melihat kecantikan rupa sebenar rakan saya kerana sebelum rawatan dia melihatnya buruk kerana rupa jin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan